Dienstag, 5. Juni 2012

1 hét dolgos szabadság

Otthon voltunk egy hetet, "kényszerszabadságon" - pároméknak nem szerveztek munkát, mert a pasas aki szokta elhúzott Töröko.-ba nyaralni;)

A hét mindenesetre elég gyorsan eltelt, mivel szorgosan dolgozgattunk......

a fiúk (B., nagybátyja és unokatesója) szobát festettek meg parkettáztak - csak sajnos nem nálunk;)
B. keresztapja/nagybátyja fogott szobafelújításba......kíváncsi leszek nálunk majd mikor lesz kész a másik szoba....igaz ráérünk, hisz a babaprojekt még be se indult:D

azért nálunk is szépült a ház környéke.....
egyik nap a szomszéd felöli beton falat festettük le.....most úgy néz ki mintha most öntötték volna ki, olyan friss beton kinézetet kapott (a képen azért elég jól látszódik a különbség a régi esöverte-mohásodó és a frissen festett betonfal között)














majd nekiálltunk az utcaajtót és kaput is lefesteni......a képen még a kapu nincs kész, de a homlokamat már sikerült lekennem a fekete festékkel....
mostanra viszont már a kapu is megkapta ébenfekete fényes felületét.....
B. befejezte másnap, amíg én hazamentem és mamámnál nagytakarítást tartottam (amiért cserébe fincsi epret meg rebarbarakompótot kaptam :)

Az otthon töltött hét vége felé végül odaért a villanyszerelö is hozzánk, és felszerelte a csengöt  (aminek nagyon örülök, mert az otthon töltött egy hét alatt elöfordult párszor, hogy nem tudott bejönni hozzánk anyós vagy valaki más, mert én notórikusan zárom a bejárati ajtót föleg, ha egyedül vagyok otthon és nem vettem észre, hogy kopogtattak volna;)
a szaki még felszerelt egy hiányzó lámpát és elvitte a szagelszívót is, hogy megszerelje (mivel 2-3 bekapcsolás után megadta magát - igaz használtan vettük a konyhával együtt)

Én kivettem a részem a kertimunkából is.....Gondoltam hamár egyszer otthon vagyok és anyós kihangsúlyozta, hogy a borsó szedés érett, ami persze nem ment el kedves férjem füle mellett, és borsó levest követelt tölem azonnal......nekiálltam borsót szedni, de persze nem csak magunknak, hanem anyóséknak is szedtem, egy kis plusz pontért;)
anyós addig kukoricát kapált és gondoltam ez a munkamegosztás így pont tökéletes is......szóval szedtem két nagy vödör borsót, amiböl már csak a miáltalunk felhasznált mennyiséget fejtettem ki:D
 

A sok munka mellett szerencsére maradt egy kis idö aktív pihenésre és igazi kikapcsolódásra is.....
egy napot Ostffyasszonyfán töltöttünk - gokartoztunk is, meg a motorosokat is megnéztük, hogyan mennek a nagy pályán ill. itt a képen épp a kicsit nagyobb kategóriás negykereküekben gyönyörködöm.....

Szegény férjecském teljesen ki volt akadva, mert kb. fele napot szereléssel töltötte, de azért a végén mégis sikerült pár kört lenyomni......én is nagyon élveztem, igaz én közel sem hajtok olyan gyorsan mint a fiúk meg kb. olyan 10 kör után elkezd zúgni a fejem (már kiskoromban sem bírtam a körhintát;) de azért szupi volt....nagyon jó idöt fogtunk ki, úgyhogy jól le is égtem:D





Aztán egyik este megnéztük a Bosszúállókat 3D-ben....
most elöször láttunk 3D-s filmet, és moziban is már elég rég voltunk utoljára, így elég nagy meglepetés ért minket amikor nem engedték be velünk a "mekis" kaját, amit magunkkal hoztunk=/
gyerekek, hogy én milyen ideges lettem......nem vagyunk azok a popcornozó, szívószállal szürcsölö mozizók, így inkább hoztunk magunkkal egy 1l-es Sió gyümilét meg 3-4 sajtburgert, erre közlik velünk, hogy ezt ott helyben vagy megesszük úgy hirtelen, vagy kint hagyjuk.....erre én mi van????
végül a kaját letettük az irodában és étlen szomjan végigültük a 2 és fél órás filmet, amit vagy jó 20 perces elözetes-áradat elözött meg.....ugyanis ha sorba álltunk volna popcornért, a film elejét tuti lekéssük......
szóval a mozizástól most egy idöre el is ment a kedvünk=P

Majd egy másik este voltunk bowlingozni, egy ismerös párral....ott is nagyon jól szórakoztunk....B.-nek egy pink golyó hozta meg a szerencséjét, úgyhogy szinte végig csak azzal volt hajlandó dobni.....hát elég vicces volt;)
nekem meg pont a nacim lilájával megegyezö golyó volt a pont tökéletes....az elején taroltam is párat, de a 1 óra után már kezdett elfáradni a kezem meg az összpontosítás sem men úgy és egyre gyatrább dobásaim lettek:D


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen