Samstag, 3. Dezember 2011

Egy újabb blog kezdete....

Sokakhoz hasonlóan nekem is volt egy blogom a weddings.hu-n, amiben az augusztusi esküvönk elökészületeiröl írtam, ötleteket és elképzeléseket osztottam meg a kedves menyatársakkal.....
csakhogy az augusztusi esküvönk úgymond lezárt egy szakaszt az életemben, fájó szívvel búcsúzok attól az idöszaktól és attól a blogtól, de most hogy elkezdödött életem/férjemmel közös életünk egy új szakasza, úgy gondolom ideje tovább lépni.....
viszont a blogírást annyira megszerettem,ezért szeretném itt folytatni.....
megosztanám életem ezen eseménydús idöszakának történéseit a kedves olvasóimmal
biztosan szóba fog kerülni a házfelújítás és minden ezzel kapcsolatos téma
(bútorok, lakberendezés, dekoráció, stb.)
írni szeretnék majd még fözésröl, sütésröl is, mivel hétköznapjaim nagy részét ezek a tevékenységek teszik ki;)
illetve minden más hétköznapi dologról....
jó szórakozást az olvasáshoz!

1 Kommentar: